למה זה כל כך חשוב להקים חנות וירטואלית לעסק שלך?
המגמה העולמית וגם כאן בישראל כבר מאוד ברורה, השוק משתנה, משתכלל ואיתו גם העסקים. קטנים וגדולים כאחד חייבים לעמוד בקצב החדש של המשחק, לחדש, לרענן, להפתיע, להשתפר, להשתכלל, להעניק לגולשים או לצרכנים את האקסטרה מייל. הקמה של חנות וירטואלית לעסק זו ההתפתחות הטבעית של העסק. החנות הוירטואלית, מאפשרת לבעלי העסקים למכור גם כשהחנות הפיזית סגורה, להגיע לקהלים חדשים שלא היו מגיעים או בכלל מכירים את החנות הפיזית שלכם. ואולי הכי חשוב, החנות הוירטואלית חייה בסימביוזה עם החנות הפיזית, היא מושכת קהל חדש, מרעננת ומכניסה כסף לעסק.
- להגיע ללקוחות בכל מקום ובכל זמן - באמצעות חנות וירטואלית, ניתן להגיע ללקוחות בכל מקום בעולם. לא משנה אם אתם מוכרים רק בישראל או לכל העולם. בנוסף, העסק שלכם ימשיך למכור גם כשהחנות הפיזית סגורה.
- תוכלו להגיע לקהלים חדשים - ללא המגבלה של מיקום וזמן ובעזרת הטכנולוגיה ושימוש נכון במידע, ניתן להגיע לקהלים חדשים, כאלו שלא היו עוברים או נכנסים לחנות הפיזית שלכם.
- זמן קצר להקמה - הודות לפיתוחים טכנולוגיים, הזמן והכסף הנדרשים להקמה של חנות וירטואלית הצטמצמו באופן ניכר. כיום ישנם הרבה פחות סיכונים בהקמה של עסק ובפרט עסק שמוכר אונליין.
- אין הגבלה של מקום פיזי - המדף הוירטואלי שלכם יכול להכיל הרבה יותר מוצרים, להיות רלוונטי להרבה יותר לקוחות פוטנציאליים, אין הגבלה של כמות המוצרים שניתן להציג ולהציע למכירה בחנות.
- לדעת בדיוק מה הלקוחות שלכם מחפשים - הכלים הטכנולוגיים מאפשרים לבעלי החנויות לדעת בדיוק מה הלקוחות שלהם מחפשים, מה עשו בחנות, מה הצליח למכור ולא פחות חשוב, מה אפשר לעשות כדי לגרום ליותר לקוחות לבצע הזמנה בחנות.
- פשוט לנהל - הטכנולוגיה החדשה עוזרת גם בניהול העסק, אם בשנים הראשונות של תחום האיקומרס, התחום הזה היה שמור אך ורק לבעלי ידע, יכולות וגב כלכלי, היום כל אחד יכול לפתוח חנות וירטואלית ולנהל אותה בקלות.
השלבים בהקמה של חנות וירטואלית
- אפיון ומחקר - נבחן את הצרכים ואת העסק שלך, נבדוק מי הם המתחרים בארץ ובעולם ונאפיין אתר סחר מתקדם על בסיס מג'נטו 2 בהתאמה אישית.
- עיצוב וחווית משתמש - אנחנו דוגלים באתרים עם סגנון עיצוב נקי, פשוט ורספונסיבי המייצג את העסק והמיתוג שלו. כשהמטרה הראשית היא קלות השימוש באתר לצורך השלמת הרכישות באתר.
- פיתוח - את פיתוח האתר נבצע באמצעות מג'נטו 2 פלטפורמה על בסיס קוד פתוח, המאפשרת גמישות של 100% בהתאמה לחנויות וירטואליות. מג'נטו 2 היא הפלטפורמה הגדולה והמובילה בעולם למסחר אלקטרוני.
- התממשקות - נחבר את האתר עם כל הכלים הנוספים הדרושים להפעלת חנות וירטואלית. אנחנו מתממשקים למערכות ERP לניהול מלאי ופתרונות סליקה כגון וריפון, אידאה, קומקס ועוד. בנוסף, נחבר את האתר גם לשירות משלוחים, וכן גוגל אנליטיקס, תג מנג'ר, פיקסלים ועוד.
- תוכן - אנחנו נדאג שהתכנים באתר שלכם יהיו איכותיים, כתובים נכון ומפורטים ברמה גבוהה. כך שהלקוח הפוטנציאלי ידע בדיוק מה אתם מציעים לו לרכוש. ככול שמוצרים מפורטים יותר, חסמי הרכישה אצל הגולשים פוחתים וסיכויי השלמת הרכישה עולים.
- בדיקות ועלייה לאוויר - לפני שעולים לאוויר בודקים שוב את כל האתר, מוודאים שהכל דופק כמו שעון ויוצאים יחד לדרך חדשה.