טיפים לשיפור יחס המרה באתרי מכירות

טל חדי – מנכ"ל איקומרס פקטורי

הרבה בעלי אתרים לא יודעים אבל שיפור יחס המרה הינו אפשרי בכל אתר, שינויים קטנים אך משמעותיים  יגדילו לכם את המרת הגולשים למכירות בעד מאות אחוזים.

אז בואו נציץ ונראה כמה דוגמאות שבהם ביצענו התאמות בשיפור יחס ההמרה שעזרו ללקוחותינו להקפיץ את המכירות!

1. הצגת וריאציות של מוצרים בצורה ברורה הכוללת תמונת מוצר הגדילה את יחס ההמרה

באתר פלייפוט התבקשנו לבדוק את יחס ההמרה בעמודי מוצר בכדיי להבין איך אפשר לשפר ולהגדיל את יחס ההמרה בו.

לאחר בחינה של הגולשים בעמוד הבנו שישנו קושי בהתמצאות והבנה של הגולשים בבחירת גוון המוצר. ביצענו מבחני פיצול בכדיי לבדוק את תגובת הגולשים כאשר הצגנו להם את הגוונים בצורה ברורה ומושכת.

להלן צילומי מסך שמדגימים את המצב לפני ואחריי

.כתוצאה מהשינוי הויזואלי שביצענו אחוז ההמרה קפץ במאות אחוזים

מסקנות:

  1. הצעת מידע בצורה ברורה ומושכת תקפיץ את אחוזי ההמרה.
  2. חשוב להציג את המידע הויזאולי החשוב מעל לקו התחתון של האתר (כאשר האתר נפתח FOLD).

2. יצירת אמינות ואיכות הקפיצו את המכירות בעשרות אחוזים

כפי שאתם יודעים רשת הנעליים פלייפוט היא רשת מוכרת ומובילה בישראל שמוכרת מוצרי איכות בלי פשרות. כחלק השינויים בדף המוצר היה להוסיף אלמנט שיציין זאת בצורה ברורה לגולשים ולכן הצענו להוסיף סטיקר על גבי תמונת המוצר.

כתצואה בהוספת אלמנט האמינות והאיכות לעמוד המוצר הקפנו את יחס ההמרה בעשרות אחוזים.

מסקנות:

  1. אלמנטים שיוצרים אמינות ואיכות מול הגולשים שלכם יכולים לשפר את אחוזי ההמרה בצורה משמעותית.
  2. אם בתעשיה שלכם ישנה בעיה של איכות ירודה או זיופים הוספת אלמנט של אמינות ואיכות יהיה משמעותי ביותר ביחס ההמרה.

3. הוספת חיפוש מהיר השפיעו על יחס ההמרה של האתר במאות אחוזים

חיפוש באתר הינו אלמנט חשוב ביותר באתרי מכירות. אם תבחנו אתרי מכירות ידועים וגדולים כגון איביי,אמזון, עלי אקספרס ועוד רבים, אתם תשימו לב שהחיפוש מופיע בצורה גדולה וברורה בחלק העליון של האתר.

הסיבה לכך פשוטה מאוד, במקום לחפש באופן ידני באינסוף קטגוריות ועמודים באתר החיפוש נותן לגולש אפשרות למצוא את המוצר שהוא חיפש בצורה פשוטה ומהירה.

לאחר הוספת חיפוש מהיר שמשלים את עצמו באופן אוטומטי חווינו בוסט רציני ביחס ההמרה.

מסקנות:

  1. גולשים הם חסרי סבלנות, ברגע שהם יתחילו לשוטט באתר שלכם ולא ימצאו את המוצר שירצו בצורה מהירה וברורה הם ינטשו את האתר. לכן חשוב להקל על הגולשים ולתת להם את כל הכלים בכדיי למצוא את המוצר.
  2. לקוח שמשתמש בחיפוש הינו לקוח מאוד ממוקד, הוא כבר יותר מה הוא רוצה בצורה ברורה, ככל שיבצע את הפעולה בצורה מהירה ונוחה כך הסיכוי שלו לרכוש גודל משמעותית.

למענה אנושי התקשרו: 0542537014