שיפור יחס המרה CRO

מה זה שיפור יחס המרה CRO

שיפור יחס המרה CRO או אופטימיזציה של שיעור ההמרות (conversion rate optimization) הוא תהליך שמטרתו להגדיל ולמקסם את אחוז המבקרים באתר המבצעים פעולה ספציפית. (בדרך כלל מילוי והגשת של טופס, ביצוע רכישה, הרשמה לשירות, יצירת קשר עם העסק ועוד). על ידי ניצול מקסימלי של התנועה באתר ולא על ידי הגדלת כמות המבקרים באתר. כלומר, להגדיל את הרווחיות של האתר מבלי להשקיע משאבים וכספים נוספים בהגדלת תנועה חדשה לאתר.

אנחנו נוהגים לתאר זאת בצורה שהכי קל ופשוט להבין אותה “הכסף על הרצפה" וצריך רק להרים אותו. תהליך שיפור יחס ההמרה מתבצע על ידי בדיקה שיטתית של גרסאות חלופיות של עמודים, כותרות, כפתורים, תמונות, צבעים, תכנים, התנהגות גולשים או תהליכים.

איך משפרים את יחס ההמרה באתר?

על מנת לשפר את יחסי ההמרה באתר, כלומר להגדיל את היחס בין המבקרים באתרל לאלו שמשלימים רכישה באתר, תחילה יש לחשוב כלקוח, לנסות ולהבין מה מניע אותו, מה מרתיע, איך לבנות אמון וכיצד להציג לו את המידע הנדרש בכדי שיוכל לקבל את ההחלטה ולבצע רכישה. עבור כל אלו ועוד, אנחנו משתמשים בכלים מתקדמים כדי לחזק את תחושת הביטחון של הלקוחות באתר ולגרום להם לבצע רכישות.

  • בחני A/B
  • אנליטיקס
  • מפת חום והקלטת גולשים
  • סקרים

רוצה לשפר את יחסי ההמרה באתר?

למענה אנושי התקשרו: 0542537014